adeon
Guest
|
Post by adeon on May 31, 2012 22:12:30 GMT 1
Dset var en net hvor adeon var ude hans forældre havde smidt ham mere eller mindre ud på gaden han måtte nu kun komme hjem og sove og spise ellers skulle han opholde sig uden for lige meget hvad de gad ikke han lort mere, og de ville sende ham væk hvis dette ikke hjalp ham, men det gjorde det ikke han stod op af væggen med sin hund doggy ved sin side, han røg en joint, og ventede på nogen af sine venner ville komme til gyden de skulel handle, han ahvde lavet indbrud i en kiosk tidligere på dagen og fik en del penge dog ikke mange men nok til at han kunne få fyldt sin hash lager op. Da han fik øje på en komme gående i gyden og hans hun begyndte at knurre da den ikke kunne genkende lugten af personen adeon ville se hvem det var og gik mod lyden af skridt.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on May 31, 2012 22:25:34 GMT 1
Damian blinkede imens han gik og bladrede igennem siderne i sin pung. Han regnede med at smutte på hotel - Han havde ikke haft tid til at finde et før nu, hvor hans mål for natten var noget. Han var i Vegas for at skygge en ynkelig lille mand, med planer om at blive politiker. Det viste sig bare at han bedrog sin kone med en prostitueret næsten dagligt og tilbragte størstedelen af sit liv på stripklub.
Han så op da han hørte en knurren ikke langt fra sig. Lidt usikker på hvordan han skulle reagere gik han lidt længere frem og skævede ind til gyden, rynkede på brynene af den pig-hårede unge mand han mødte. Han lagde hovedet lidt på skrå og hans læbe trak sig lidt op i et smil.
Det første indtryk var det af et pindsvin. Noget han dog ikke ville sige højt.
Han bøjede sig let ned og lod hunden snuse til hans hånd. Da den fortsatte med at knurre men derudover ikke virkede aggresiv rakte han om og kløede den bag øret.
"Sød hund du har." Sagde han venligt, inden han rejste sig op og gav sig til at gå igen. Ingen grund til at forstyrre knajten for længe.
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on May 31, 2012 22:34:05 GMT 1
Adeon så på fyren der var kommet hen mod dem, og han sagde ” sit” til sin hund og den satte sig med det samme og sad pænt ,da fyren kom helt hen til dem og han lod ham klø ham bag øret men da han så hans tøj smilede han lumsk, han lignede en der havde penge, han tog hånden end i baglommen på bukserne og tjekkede om hans spring kniv var der, det var den og doggy var det, så kunne hans sagents skaffe lidt flere penge til nogetm ere hash eller til noget sprut og smøger . ” hey du der vent lige” sagde ha nog gik truende hen mod ham ” vi skal lige snakke ” sagde han med en iskold stemme ,og det var tydeligt han ikke var ude på noget godt, men ondt ” du har vidst noget jeg gerne vil have sagde hna surt og så på ham og holdt godt fat i doggy der begyndte at knurre fratruende.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on May 31, 2012 22:40:05 GMT 1
Damian så tilbage på ham da han talte til ha, og han rynkede let på brynene igen. Virkelig? Skulle han nu også overfaldes? Han fnøs svagt. Damian var normalt en sød, venlig fyr, men han lod ikke bare folk stjæle sine penge. Dem tjente han på ærlig vis.
"Det tror jeg ikke." Sagde han køligt, havde ladet musklerne - Ikke overdrevne eller specielt tydelige medmindre han spændt dem - spille lidt i det svage lys hvis ikke det var fordi han havde sin sorte jakke på.
Han lagde hovedet lidt på skrå og skævede ned til hunden, skar mentalt en grimasse af scenariet. Han ville sandsynligvis ende med at blive bidt, og knægten havde sikkert en eller anden form får våben. Han håbede bare at hans reflekser var hurtige nok.
"Jeg er ikke bange for dig."
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on May 31, 2012 22:45:31 GMT 1
adeon skubbede til ham og prøvede at skubbe ham op af væggen men fyren var noget højre end ham ,men han var ligeglad han havde en kamp hund og en spring kniv og hvis han ikke fik hvad han ville ja så måtte han jo bare bruge vold, han så på ham og sagde ” enten giver du mig dine penge frivilligt eller skal du have lidt hjælp?” sagde han og så på ham, og løsnede grebet på hunden og den begyndte at gø . du har to valg du har 10 sekunder til at beslut dig ” sagde han og tog hånden om til hans baglomme og holdte den klar hvis han prøvede på noget, ” prøv ikke at stik af ” sagde han og så på ham. ” kom nu main giv mig nu bare dine penge, hvis fyren kiggede ordenligt på adeons øjne ville han kunne se de var røde og at han var skæv der var ikke meget lys men nok til at man kunne se det.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on May 31, 2012 22:52:03 GMT 1
Damian rykkede sig knap nok da han begyndte at prøve at skubbe til ham. Han skævede til hunden og rystede på hovedet. Utroligt! Hvad bildte knægten sig egentligt ind? Han gav Adeon et relativt hårdt skub i brystet, mest for at give ham en lille overaskelse - Damian var stærkere end han umiddelbart så ud.
Der var dog en ting Damian aldrig ville gøre: Hunden var fredet. Han ville nok godt kunne give den et spark eller et slag for at komme fri for den, men ikke for alvor såre eller gøre den ondt. Det var han for meget af en hundelsker til.
Han så ikke på Adeons øjne, men slap ham efter endnu et lille stød til Adeons bryst - IKke hårdt nok til at skade ham, men som en advarsel. Så vendte han sig og begyndte at gå med et let fnys af ham.
"Find et andet offer knægt. Mine penge beholder jeg selv." Sagde han med en let hovedrysten, og rettede på sin jakke i det han begyndte at gå ned af gaden.
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on Jun 1, 2012 8:57:03 GMT 1
adeon så på ham med et truende blik, og blev faktisk overraskede over at han ikke rigtigt flyttede sig da han skubbede til ham, han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han ville helst ikke bruge kniven men pengene var gode at have og han ville have dem.
mere nåede han ikke at tænke før han blev skubbet hårdt i brystet han gik baglæns og var ved at falde men nåede lige at få balancen tilbage på benene, men da det hårde stød kom tabte han luften og tændte ham helt af. og hev efter vejret mens han tog snoreren af doggy og sagde " pus ham" og hunden løb efter fyren og begyndte at gø og bide ud efter hans ben.
Adeon selv tog sin kniv frem fra lommen og trykkede på den lille knap så et knivblad sprang frem det var forholdvis stort ca 10 cm langt. han gik truende efter fyreren " det der skulle du aldrig have gjort " sagde han vredt og så på ham
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on Jun 2, 2012 14:59:40 GMT 1
Automatisk gik Damian lidt ned i knæ for at tage af for hunden, for at beskytte sine ben. Resultatet blev at istedet for at få knust sin knæskalle, fik hunden fat i hans hånd. Han kunne mærke tænderne gå igennem kødet, og da han voldsomt rev hånden til sig, og fik den ud af køterens mund gav det et ret voldsomt, blødende sår henover håndryggen og håndfladen. Han bandede og forsøgte at få fat i køterens snude, umiddelbart uden held.
Han lagde ikke mærke til Adeon, i sin kamp imod hunden. Møghunden fik fat i to af hans fingre, og i modsætning til hans arm kunne de ikke tage det - Han kunne mærke knoglerne enten brække eller blive knust - Det var svært at sige præcist hvad, udover smerten. Endeligt fik han fat omkring snuden, og med en kraftanstrengelse af en anden verden tvang han sig til til at bruge både sin beskadigede hånd og den med de brækkede fingre.
Han fik hænderne låst om kæberne på hunden og hamrede hunden ned i jorden og halvt satte sig på den for at holde den fast. Han bandede højlydt, og stirrede så op på drengen der nu stod med en kniv. Hvad helvede gik der galt for folk?
"Hvad helvede er der galt med dig?" Snerrede han, imens han stadig tvang hunden ned.
"Tro mig, du vil ikke til at stikke mig ned.." Sagde han langsomt, og vredt. Han var bange - Han ville ikke være i det her rod, men han viste det ikke. Det var vreden stor nok til at dække for. Hans øjne skød ned af gaden, overvejede at råbe - Få andres opmærksomhed men viste ikke om han havde venner i området.
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on Jun 2, 2012 15:58:51 GMT 1
Doggy var løbet efter Damian og bed ham i armen og fingerne, den pev og gøgede da den blev lagt ned på jorden ” HVAD f**k HAR DU GANG I” råbte adeon og løb hen mod dem, da han kom hen til dem så han på damian og var vred, han var rigtig vred. Kniven holdte han stramt i hånden og viftede med den . ” slip min hund før du kommer til skade ” sagde han og så på ham.
Da damian begyndte at tale til ham så han på ham og svarede ” Hvad der galt med mig, der er sku intet galt med mig, tror mig det dig der er noget galt med, du overfalder min f**king hund din bøsse røv” ssagde han vredt og gik langtsomt hen mod ham med kniven ned langs siden. ” åhgh jo jeg vil” sagde han og så på ham og begyndte at vifte med kniven. Han stak ud efter damian. Og grinte.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on Jun 2, 2012 18:07:32 GMT 1
[/color]" Det gik endeligt op for ham og han stirrede på ham, rystede på hovedet. Hold kæft hvor var det her langt ude. Han holdte hunden hårdere ned i jorden for at understrege sin pointe. " Et skridt tættere og hunden ryger." Sagde han og satte sig så han kunne ligge mere vægt på hunden og fjernede så den ene hånd fra dens kæber og holdte den op - Den med de brækkede fingre. Han gjorde det for at standse drengen fra rent faktisk at stikke ham ned og hans øjne blev smalle da han gjorde det. Han rykkede lidt tilsiden og undgik det, og måtte så kæmpe et øjeblik for at få hunden til at ligge stille. Ved anklagen om at han skulle være en bøsse smilede han bare koldt. " Takes one, to know one, er det ikke det man siger?"[/ul][/blockquote]
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on Jun 2, 2012 21:45:28 GMT 1
Han blev nervøs meget nervøs han så rundt da han syntes han hørte sirere et st ed der ude, eller var det bare fordi han var skæv og parnoid? Han så på ham og sagde Don’t laugh at me sagde han panisk og tog sig til hoved, okay han var så langt ude i det stof miljø han måtte stoppe, han blev jo parnoid over ingen ting, okay det var os mørkt og han var bange for mørke og nu det her !!!!
Han så på ham og han gik frem og tilbage mens han tog sig til hoved og prøvede at tænke , han havde kniven i hånden og var klar til at forsvare sig selv NEJ NEJ NEJ DER ER NOGET UD HAR MISFORSTÅET, JEG IKKE HØJ JEG SKÆV OG FULD” sagde han eller råbte han panisk og en tårere trillede ned af hans kind, men han tørrede den hurtigt væk.
Han stivnede og stoppede helt op da han sagde det med et skridt nærmer og hunden ryger, han smed kniven på jorden og sagde NO ikke Doggy please jeg gør alt lige meget hvad det er, please bare ikke min hund” sagde han bange og faldt ned på knæ og rakte den ene hånd ud efter hunden, som stadigvæk pev og prøvede at komme fri.
” jeg tager det hele tilbage, bare behold dine penge og du ikke bøsse please bare slip min hund, den er det eneste jeg har tilbage please sagde han og begyndte at græde panisk.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on Jun 2, 2012 22:09:32 GMT 1
[/color]” Bad han roligt, forsøgte at virke som om han faktisk ville dræbe hunden – Det kunne han aldrig finde på! ” Og alle andre eventuelle våben du har.” fortsatte han, uden at tage blikket fra Adeon. Han skævede lidt bag sig for at være sikker på at der ikke kom nogen den vej, og vendte så blikket tilbage, ventede på at Adeon gjorde som han sagde. ” Stil dig så ind i gyden igen. Slap af. Så længe du ikke prøver på noget sker der ikke hunden noget.” Beroligede han ham roligt, uden at slippe hunden, og uden at slippe ham med blikket. Det turde han ikke længere.[/blockquote][/ul]
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on Jun 2, 2012 22:33:41 GMT 1
Adeon så på ham og sparkede til kniven så den røg over t il ham og han sagde ” SLIP MIN f**kING HUND!!!” sagde han og tog armene op fra lommerne og over hoved for at vise a t han ikke havde flere våben på sig.
Han trådte baglæns og over mod gyden men iikke så langt væk at han ikke kunne se hvad der skete ” slip min hund nu!” sagde han hna og holdte hænderne over hoved.
Han var ikke færdig med den fyr, lige så snart han slap hans hund ville han springe på ham og smadre ham synder sammen ,det var helt sikkert, ingen skulle slippe godt fra at være sådan mod hans hund. Han ville ringe efter hans venner og bede om hjælp men det kunne han ikke., da han holdte hænderne over hoved for at hvis at han ikke gjorde noget.
|
|
damian
Guest
|
Post by damian on Jun 3, 2012 16:51:27 GMT 1
[/color]” Fortsatte han roligt. ” Og bed hunden om at ligge stille.” Bad han roligt, ikke i humør til at have en vild hund i hælene så snart han bevægede sig væk fra den. Han prøvede forsigtigt at lukke sin hånd men gav op. Fingrende var brækkede, hvis ikke knust. Satans! Han glanede ned af vejen, var klar til at løbe når han gav slip på hunden. Fyren var høj og skæv, og han tvivlede stærkt på at han ville kunne modstå at løbe efter ham for at få sin hævn. Men nu havde Damian i det mindste kniven, og han var unægtelig stærkere end den lille splejs. [/blockquote][/ul]
|
|
adeon
Guest
|
Post by adeon on Jun 3, 2012 21:05:21 GMT 1
Han så på ham samle kniven op og han var på vej hen mod ham men stopped hurtigt inden han overhoved havde bevæget sig, da han kom til at tænke på hvad fyren havde sagt han ville gøre ved hunden, hvis han kom tættere på , ” HEEY DET MIN KNIV” sagde han og så på ham og trådte baglæns for at forsætte ind I gyden til han kom helt ned til bunden og han så efter ham og kunen tydeligt se ham. Han holdte stadigvæk hænderne over hoved og sagde ” Dogy DÆK” sagde han og hunden stoppede med at gøre modstand og lå helt stille, og kiggede bare op på damian med hunde øjne . * bare vendt til jeg få fingerne i dig!!!” tænkte han for sig selv, fyren slap hans hund kaldte han den til sig og blev i gyden i nogen få minutter før han satte efter lyden af skridt, han ville have hævn og det skulle han nok få. ” KOM TILBAGE OG HVIS HVAD DU KAN HVIS DU TØR!” råbte han da han så ham , han måtte dog stoppe med at løbe for at få vejret.
|
|